gyeongbokgung palace - Reisverslag uit Hongcheon-mal, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu gyeongbokgung palace - Reisverslag uit Hongcheon-mal, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu

gyeongbokgung palace

Door: Emmasan

04 Mei 2017 | Zuid-Korea, Hongcheon-mal

Ahola
Vandaag ook hier naar toe geweest. De Koreanen zelf hebben ook vakantie en morgen is het de dag van het kind maar de festiviteiten zijn vandaag al begonnen. Dit was ook te merken in het paleis, mooie optredens gezien van o.a. Een acrobatiek vereniging, concert bijgewoond en verder rond gelopen. Vanmiddag verder rond gestruind hier en kwamen erachter dat het ook de culturele week hier is. We gaan nog een keertje ' S avonds terug hier om een concert bij te wonen.
Verder heb ik last van mijn voet, waarschijnlijk niet meer gewend om 10 uur per dag te lopen vandaar de blaar, onder eelt van 3 cm bij 1,5 cm. Pijnlijk, zucht maar gewoon doorlopen. Vanavond trouwens heerlijk gegeten en morgen plaatsen wij de foto 's.
Tot morgen