Andong wisseldag / geen eld - Reisverslag uit Andong, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu Andong wisseldag / geen eld - Reisverslag uit Andong, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu

Andong wisseldag / geen eld

Door: Emmasan

29 April 2017 | Zuid-Korea, Andong

Hoi
Vandaag de oude hoofdstad Gyeongju verlaten voor een kleiner stadje Andong. Bij het q happy motel aangekomen moesten wij cash afrekenen. Huh geen creditcard? Nope. Wij met de receptioniste naar de bank, deze was moeilijk te vinden bloed zweet en tranen bij zowel Emma als mijzelf geld opnemen lukte niet hier in dit gehucht. Volgende pinautomaat Pfff precies hetzelfde maar gelukkig wij hadden euro ' S meteen daar konden wij iig het hotel mee betalen en eventueel euro's wisselen voor wons. Raar idee om afhankelijk te zijn en zeer weinig geld te hebben voor aankomende dagen ongeveer25 euro. Gelukkig is het ons gelukt om te pinnen. Veel beter gevoel. Het motel is prima totnutoe maar eerst de nacht afwachten.

Tags: Geen geld