Busan dag 5 Beomoasa - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu Busan dag 5 Beomoasa - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu

Busan dag 5 Beomoasa

Door: Emmasan

Blijf op de hoogte en volg

25 April 2017 | Zuid-Korea, Busan

Hoi
Vandaag terug gegaan naar de tempel Beomoasa om the notfh gate te beklimmen. Dinsdag waren wij hier maar kwamen beneden erachter dat we de helft maar gezien hadden. Al klimmend omhoog gingen we op pad. Op een derde liet mijn conditie mij in de steek, Emma ging verder alleen naar boven en ik weer naar beneden. Ik ben trots op haar ze heeft t gedaan! Zie foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 April 2017
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 12742

Voorgaande reizen:

09 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: