Seoul dag 6 nationaal museum en Seoul toren - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu Seoul dag 6 nationaal museum en Seoul toren - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu

Seoul dag 6 nationaal museum en Seoul toren

Door: Emmasan

08 Mei 2017 | Zuid-Korea, Seoel

Ahola
Vandaag naar het nationaal museum geweest. Leuk om te zien, hier bewaren ze de originelen van de de reeds eerder bezochte tempels in Andong en Gyeongju en de Koreaanse geschiedenis vanaf ongeveer 600. Het museum was gratis te bezoeken dit kom je in Nederland volgens ons niet tegen.
Vanmiddag Nog even shoppen en naar Seoul toren geweest, in een kabelbaan omhoog en terug. Erg brrr met onze dieptevrees. Maar opzich redelijk uitzicht maar door de smog ook wel weinig. T grappige is wel dat hier voornamelijk verliefde stelletjes komen om een slotje op te hangen. Commercieel ingesteld. Vandaag was t iig niet druk maar eerlijk gezegd ik was blij dat mijn voeten gewoon weer op de grond stonden.

Tags: Seoul tower