Seoul dag 5, verkiezingen - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu Seoul dag 5, verkiezingen - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu

Seoul dag 5, verkiezingen

Door: Emmasan

06 Mei 2017 | Zuid-Korea, Seoel

Hoi
Vanmorgen rustig aangedaan naar een voor ons Nederlanders een vreemd ontbijt namelijk een hamburger met alles er op en er aan op pad gegaan naar Seoul station, waar we alvast enige dingen hebben gekocht om mee naar hus te nemen. Op 9 mei worden hier verkiezingen gehouden en de verkiezingsstrijd is redelijk heftig van zowel t geluid de menigte etc. Op het plein te
De ik al gauw 70 politieagenten en een heel stel betogers. Heftig om door heen te lopen. Maar San zou San niet zijn om het volgende te doen, op de roltrap omhoog stonden allerlei mensen te klappen en te zwaaien met vlaggetjes. Ik kon t natuurlijk niet laten door heel uitbundig te gaan zwaaien en de mensen konden de humor hiervan wel inzien en gingen terug zwaaien. Bij een andere partij gingen ze in een rij staan en stonden ze te zingen. Ik er tussen in staan en natuurlijk luid het Wilhelmus gezongen, dat konden ze minder waarderen.... Ach zolang wij de humor er maar can inzien

Tags: Seoul