Seoul dag 3 gyeongbokgung bukchon Hanoi village - Reisverslag uit Hongcheon-mal, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu Seoul dag 3 gyeongbokgung bukchon Hanoi village - Reisverslag uit Hongcheon-mal, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu

Seoul dag 3 gyeongbokgung bukchon Hanoi village

Door: Emmasan

04 Mei 2017 | Zuid-Korea, Hongcheon-mal

Hoi
Vandaag de schoenen aan de paden op en de lanen in. Weer aan onze conditie gewerkt, dagelijkse trappen en kilometers weer gehad. Gestart in Bukchon Hanoi village, een klein paradijsje in Seoul, ga 400 jaar in de tijd terug en waan je in t oude Seoul. In het informatiecentrum, waar wij toevallig langs liepen, kregen wij een privé rondleiding van een aardige óude Koeaan, in 3 delig pak inclusief strop, die ons vol enthousiast vertelde hoe men hier destijds leefde. Erg interessant en leerzaam echt. Hanoi Village ligt tussen de wolkenkrabbers, enigszins op toeristen ingesteld maar zeer zeker de moeite waard om te bekijken. Erg stijle paden op en dalingen genomen maar erg mooi!