Andong dag 3 gekke buschauffeurs, folk village - Reisverslag uit Andong, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu Andong dag 3 gekke buschauffeurs, folk village - Reisverslag uit Andong, Zuid-Korea van EmmaSan - WaarBenJij.nu

Andong dag 3 gekke buschauffeurs, folk village

Door: Emmasan

01 Mei 2017 | Zuid-Korea, Andong

Hoi
Vandaag onze laatste dag hier voordat we naar Seoul gaan. Als jullie gisteren het bericht in de krant hadden gelezen 2 Nederlandse toeristen omgekomen bij een busongeluk in Zuid Korea waren dat ongetwijfeld geweest. Ze rijden hier als gekken op de lange stukken daar waar bijvoorbeeld werk in uitvoering staat, 20 km per uur, gewoon minimaal 80 rijden en wederom alle verkeersregels aan je laars lappen. Maar goed vandaag naar het hoogtepunt van Andong geweest folk village. Huizen uit de 15e eeuw, met een mix van "nieuwbouw huizen" in de stijl van toen waar men nog steeds leeft. Leuk om te zien maar als je 2 soort gelijke villages bekeken hebt... Dan heb je t gezien. 4 dagen Andong inclusief wisseldagen, is eigenlijk te lang. 2 dagen ( ene dag vroeg aankomen volgende middag weg) is eigenlijk genoeg maarwe hebben onze rust genomen deze dagen

Tags: Folk village